Новий етап у розвитку шкільної
освіти пов'язаний з упровадженням компетентнісного підходу до формування змісту
та організації навчального процесу. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності вчителя,
доозброєння його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і
технологіями, які б дозволили йому перебудувати навчально-виховний процес відповідно до нових
вимог і підходів.
В рамках методичної декади по проектуванню уроків в умовах компетентнісно орієнтованого навчання було проведено два відкриті уроки з хімії у 7 класі з теми "Поняття про оксиди, окиснення
(горіння, повільне окиснення, дихання). Умовивиникнення і припинення горіння" та у 9 класі з теми "Узагальненнята систематизація знань з теми «Вуглеводні»". Для підготовки до уроку в 7 класі було використано учнями технологію Веб-квесту, а урок у 9 класі проходив у вигляді змагань, де різнорівневі команди накопичували жетони, які були переведені в оцінки.
Немає коментарів:
Дописати коментар